Administrație

O primărie din România s-a mutat la hotel

Primăria Tulcea a fost nevoită să se mute temporar pentru că vechiul sediu al instituției e în reparații capitale.

O parte dintre camerele unui hotel tulcean s-au transformat în birouri pentru angajații Primăriei. Doar temporar, pe perioada cât vor dura lucrările de reparații la vechiul sediu al instituției. Primăria Tulcea ocupă 35 dintre cele 50 de camere ale hotelului, alcătuit din două corpuri de clădire.

Fiind un hotel de trei stele, fiecare cameră devenită birou are baie proprie, geamuri mari, iar multe camere au şi terasă. Mobilierul a fost însă schimbat pentru interacţiunea cu localnicii. ”N-avem încotro. Trebuie să ne descurcăm, uitaţi, cu rafturi, cu birouri, cu rafturile pe hol, aţi văzut că sunt şi o grămadă de rafturi pe hol”, a explicat Nicolae Bibu, city managerul municipiului Tulcea.  ”Nu există clădiri de birouri la Tulcea, şi-n condiţiile astea varianta următoare au fost hotelurile. Noi suntem 98 de persoane, plătim 11 lei pe zi de coleg. Statul român plăteşte 50 de lei pe zi de ucrainean”, a mai explicat city managerul.

Angajaţii municipalității au avut nevoie de doar două zile pentru a muta miile de documente de care au nevoie.

Vechiul sediu al Primăriei nu a fost reabilitat niciodată în ultima jumătate de secol iar clădirea avea nevoie urgentă de consolidare.

Pentru chiria sediului temporar, Primăria plătește o chirie de 6.600 de euro în fiecare lună. O altă instituție nevoită să se mute este Consiliul Judeţean care a găsit un sediu temporar unde plătește 10.000 de euro lunar.

Vizualizări: 38

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: